Vänligen läs igenom våra bokningsvillkor nedan innan du bokar.
Det smidigaste sättet att boka din tid är via vår onlinebokning. Viktigt att tänka på är att vid bokning av en behandling har du automatiskt godkänt bokningsvillkoren. Du ansvarar själv för att bokningen blir rätt så vänligen läs igenom beskrivningen till behandlingen noggrant. Skulle du ha några frågor eller behöver hjälp med din bokning, är du välkommen att ringa eller komma in till oss på salongen.
Det går bra att avboka/omboka din tid upp till 24 timmar innan ditt besök. Om du bokat din tid online hittar du ombokningslänken i din bokningsbekräftelse. Hittar du ingen ny tid eller behöver hjälp med din bokning så ring eller kom in till oss så hjälper vi dig. Vid avbokning/ombokning senare än 24 timmar innan bokad tid, debiteras du med 75% av behandlingens pris.
Obs! Vi tar endast emot avbokningar via mail på helgen, då salongen är stängd.
Det är inget kul, varken för dig eller oss. Men om du avbokar din tid väldigt nära inpå, inte dyker upp eller glömmer bort tiden så kommer det helt enkelt att påverka din frisörs lön.
Om du däremot avbokar din tid senast 24 timmar innan ditt besök, så blir tiden tillgänglig för någon annan och chansen ökar att din frisör får in en annan kund.
Att vi debiterar dig med 75% av behandlingspriset betyder att vi har valt att dela på smällen tillsammans med dig. Vi bjuder dig alltså på 25% av det totala priset.
Vi tycker verkligen om våra kunder och det sista vi vill göra är att skicka en faktura till dig. Men skulle det hända så hoppas vi att du förstår varför vi gör det. Vi ber bara om att vi respekterar varandras tid.
Ju tidigare man börjar färga hår desto snabbare kan allergi utvecklas. Då vi följer läkemedelverkets råd utför vi inte färgning på personer under 16 år. Är man under 18 år kräver vi målmans medgivande.
Du som kund har ansvar att informera din frisör om eventuella allergier, överkänslighet, användande av sprayblonde, egen brunn osv. Detta för att vi ska kunna göra en sådan rättvis bedömning som möjligt om hårets kvalité och undvika eventuella kemiska reaktioner som kan skada ditt hår och hårbotten.
Kemiska behandlingar
Alla kemiska behandlingar sker på kundens ansvar. Vi frisörer ser självklart till att alltid använda så skonsamma preparat och produkter som möjligt för att nå önskat resultat.
Boka rätt behandling
Du som kund ansvarar över att boka rätt behandling för dina önskemål. Du kan läsa beskrivningen i vår behandlingsmeny när du bokar din tid, samt på hemsidan. Har du som kund bokat ”fel” behandling så blir du informerad på plats av frisören och ni tillsammans konsulterar fram vad ni hinner göra på den tiden som är bokad. Har du frågor som rör just ditt hår och är osäker på vilken behandling du ska välja, ring eller maila oss.
Efter din behandling
För att vi ska kunna ge garanti på din behandling så ansvarar du som kund att använda rekommenderade frisörprodukter och den eftervård som krävs för att hålla önskat resultat.
Reklamation på tjänst ska göras inom två veckor efter ditt besök.
Varmt välkommen till oss, din frisör i Skellefteå med mycket hjärta och omtanke för våra kunder. Vi erbjuder dig som kund en fantastisk upplevelse - allt på ett och samma ställe i en hemtrevlig och mysig miljö.